pátek 19. května 2017

Projekt RPG | REGISTRACE CRUCIO

Jako první hru jsem si na registraci vybrala Crucio, protože už vím, co mám od registrace očekávat. Zde nejde o nic těžkého, vedení chce jen otestovat, jaké máte znalosti a jestli vůbec dovedete hrát nějakou hru bez pomoci, v případě vám pošlou zpáteční email s informacemi, co jste do eseje dali špatně a co máte změnit, abyste mohli dostat novou šanci.

"Každý hráč smí mít dva* aktivní charaktery - jeden jako studenta a jeden jako dospělého čaroděje. V naší hře používáme anglická či vyjímečně jiná zahraniční jména, u dívek nepřechylujeme (nepoužíváme koncovku "-ová") a prostřední jméno zapisujeme jako iniciálu. Příkladem vhodných registračních jmen jsou všechna barevná jména v kartotéce.Postavy studentů začínají ve věku 11 let** a nastupují ke studiu 1. ročníku Školy čar a kouzel v Bradavicích. Nezapomínejte přitom, že vaše postava nastoupila do školy 1. září daného roku bez ohledu na to, kdy jste se k nám zaregistrovali vy jako její hráč.Pro zařazení do koleje nám slouží libovolný text napsaný formou příspěvku, který zapíšete při registraci do políčka pod názvem "registrační esej." Po prokliknutí se na registrační formulář zde se dozvíte, na jakého vypravěče ve své "eseji" budete reagovat. Doporučujeme v příspěvku nenápadně zmínit, kterou kolej byste preferovali. Registrační eseje nám slouží i k poznání, zda máte dostatečné znalosti gramatiky pro textovou hru.Profesorům je možné udělit vyjímku.** Studentům, kteří již absolvovali alespoň jeden rok vyučování na jiných textových hrách, bude tento rok uznán i zde a v případě předchozí domluvy s administrátory hry mohou nastoupit rovnou do druhého ročníku! "
(http://crucio.cz/audition)

Doporučuju si nejdříve přečíst všechna pravidla, která na stránce jsou, protože vám to ulehčí přechod do hry, ale já je už znám, protože loni jsem na hře chvilkově hrála. Jak můžete nahoře vidět, je tam napsaný jakýsi příspěvek v registrační eseji. 


Tady na vás vyskočí daná registrační esej a celá přihláška, kterou musíte vyplnit. Já si na to speciálně založila nový email. aby mě náhodou nikdo nepoznal, protože celý tenhle proces chci dělat v anonymitě. Ani sem nebudu dávat jména svých postav, protože nechci, aby na to najednou kliknul nějaký leader jedné z her (stejně mě někdo možná pozná podle toho, jak píšu, ale to je jen MOŽNÁ, snad). A jak tak na to koukám, vymyslela se i nová esej. Když jsem začínala, mohlo se psát cokoli o postavě, ale teď to je ve formě příspěvku, takže uvidíme, co vytvořím. A docela mě i zajímá, jak do toho zasunu kolej, kam by moje postava chtěla patřit.


TADY MÁME MOJÍ ESEJ:

*Když se ozve její jméno z úst profesorky, která drží Moudrý klobouk, zhluboka se nadechne a vyjde z řady studentů. Přejede pohledy po studentských stolech, kde už všichni starší studenti sedí, a polkne.* //Páni *****, máš to tady, stejný den, jako měli před dvaceti lety i tví rodiče. Skončím v Nebelvíru jako máma, nebo v Havraspáru jako táta? Nejsem tolik chytrá, abych se dostala do Havraspáru, a nemyslím si ani, že mám dostatek odvahy na to, abych reprezentovala kolej Nebelvírskou. Ani moc přátel z těchto kolejí nemám a nemyslím si, že zapadnout do kolektivu, kde neznám nikoho a nemám si s nimi moc co říct, by bylo lehké.// *Když dál postupuje směrem ke stoličce, podívá se ke stolu profesorskému, kde sedí všichni dospělí z Bradavic, a nervózně se na ně podívá.* //Říkali mi, že támhleta učí Dějiny. Támhleten obranu. A támhle je pan ředitel!// *Zakryje si pusu, když se na něj podívá, a honem rychle odvrátí zrak, aby si nikdo z profesorského stolu nevšiml, jak jí uši nabývají červenou barvu. Teď soustředí všechny své smysly na klobouk, který je už pouhý metr od ní. Tmavé záhyby, obličej mezi nimi...* //Jen on teď rozhodne, zda budu studentkou Mrzimoru, Zmijozelu, Havraspáru nebo Nebelvíru.// *Pomalu se usadí na stoličku a podívá se směrem k Mrzimorskému stolu, kde vidí své kamarády.* //Přála bych si být tam, kde oni.// *To už ale její zrak upoutává její sestřenice u stolu zeleného.* //Nebo patřit tam, kde mám rodinu, která by se o mě postarala a pomohla mi.// *Než ale stačí své sestřenici věnovat úsměv, který by dokazoval, že je v pořádku, ucítí, že přes oči jí dopadne starý klobouk. Čas nadešel. Zhluboka se nadechne a své ručky zatne v pěst.* //Věřím, že klobouk vybere správně. Že ví, co mám ráda a že se ohlédne za tím, na čem mi záleží. Ale přeci jenom...// *Zhluboka se nadechne, zavře očka a tiše zašeptá jednu krátkou větičku tak, aby jí slyšel jen Moudrý klobouk.* Přeji si být Mrzimor! *NA chvilku se odmlčí a skousne si rtík.* Prosím...

Jméno jsem naschvál nechala vyhvězdičkované.

Hned další den po odeslání registrace mi přišel roztomilý email se zprávnou, že jsem byla přijata, což mě docela ani nepřekvapilo. Ale docela mě překvapilo, jak až to je hezky zpracovaný email, protože jsem si vždycky myslela, že to je jen něco ve stylu: Zdravím. Byla jsi přijata do Bradavic a objevíš se uprostřed školního roku. S pozdravem vedení Crucia nebo něco takového, ale email mě opravdu překvapil.


Hned potom, co jsem dostala tenhle email, jsem se podívala na discord a tam na mě vybafla tahle úžasná zpráva.


Začmárala jsem si jméno, abych mohla být jakž takž v anonymitě. Sice ti, kdo na hře budou, ví, kdo jsem, ale nemusí to vědět každý.

Když jsem se znovu vrátila do mailu, všimla jsem si ještě jedné věci, a to té, že mi přišel uvítací dopis. Původně jsem vám ho sem chtěla dát, ale myslím si, že nějaké to překvapení musíte mít i vy, kdo byste chtěli okusit chuť Crucia.

Když jsem si založila vlastní profil na discordu ve znamení této postavy, začali mě hned všichni lidé vítat. To mi přijde docela hezké, když vezmu v potaz, že první den na iHogu se mnou mluvil jeden človíček jen proto, aby mi vysvětlil, kde je Hlášení.

Ihned poté jsem se vydala do soukromého chatu s naší kolejní (které mockrát děkuji za pomoc s vysvětlováním ztracené studentce s tím, co a jak se má dělat), kde mi vysvětlila všechny věci a jako zajímavost tady vypichuji pár zpráv, kde mi popisovala předměty.



Takže chudák náš Teoušek :D! Jenom mě docela mrzí, že mi nikdo neposlal uvítací sovičku, kterou posílají ještě teď studentky Nebelvíru.

Nicméně děkuju naší Sarah, že mě jakožto "nezkušenou hráčku" zasvětila do hry. Další článek bude až ze hry, oslav a dalších věcí. Budu se snažit články přidávat každý pátek, ale nevím, jestli to budu stíhat. Proto kontrolujte pravidelněji stránku, chcete-li být u článku co nejdřív.
Share:

2 komentáře:

  1. Tak tohle vypada zajimave, ve svem prehledu jsi zapomela jeste na hogwarts.cz
    Ja sama zvazuji, ze bych se nekam prihalsila, co se tyce techto opravdu RPG jako je to Crucio ci alhomora a tak. tam si rikam, ze si na registracku pockam do zari. Na co ted na prazdniny? to asi nebude fungovat, kdyz se drzi presne skolniho roku ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, dozvěděla jsem se o ní až potom. A crucio má teď snad ještě otevřenou registračku a Alohomora jí otvírá 5. 6., když jsem to hledala. A upřímně, prázdniny jsou na tom to nejlepší. Potkáš hodně studentů... Je to úžasný! A na Crucku se teď ještě učí a můžeš se přihlásit i do vyučování. Jenom si teď nejsem jistá. Já se tam hlásila minulý pátek a to ještě bylo. Až se přihlásíš, tak mi kdyžtak dej vědět, ráda bych slyšela názor ze třetí strany.
      Tvoje
      Bella

      Vymazat